OCAK AYI TED SAKARYA KOLEJİ ANADOLU LİSESİ PROJE ÇALIŞMASI - İBRAHİM SOYKAN

OCAK AYI  

TED SAKARYA KOLEJİ ANADOLU LİSESİ

  PROJE ÇALIŞMASI 

JANUARY

TED SAKARYA COLLAGE ANATOLIAN SCHOOL 

PROJECT WORK











 Öğrencilerimizin gelişim düzeyini belirlemek amacıyla son test uygulamamızı yaptık. Öğrenciler ile proje

 sürecini değerlendirdik.

We made our final test to determine the development level of our students. We evaluated the project

 process with the students.












Math Maker projemiz kapsamında gerçekleştirdiğimiz Sezar Çarkı şifreli mektup etkinliğimizde bazı

 öğrencilerimiz Azerbaycanlı arkadaşlarına okudukları kitapların isimlerini şifreli olarak hazırladıkları

 ayraçların üzerine yazarak onlara küçük bir sürpriz yaptılar.

In our Caesar Wheel encrypted letter activity we held as part of our Math Maker project, some of our

 students made a small surprise for their Azerbaijani friends by writing the names of the books they read

 on the bookmark they prepared in encrypted form.





Öğrencilerimiz bizim rehberliğimizde proje kontrol testinin değerlendirilmesine ve analitik olarak

 incelenmesinde katkıda bulundular.

Ayrıca daha önceden ortaklarımızla paylaşıldığı gibi Tubitak projesi olarak başvuruda bulunarak elde

 edindikleri verilerle bir playstore uygulaması tasarladılar.

Our students contributed to the evaluation and analytical review of the project control test under our

 guidance.
In addition, as previously shared with our partners, they applied as a Tubitak project and designed a

 playstore application with the data they obtained.





Öğrencilerimizin kitap kapağı çalışmalarını okul panosunda paylaştık.

We shared the book cover works of our students on the school board.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KASIM AYI ÇALIŞMALARIMIZ - GÖZDE DİRMENCİ - TED SAKARYA KOLEJİ

OCAK AYI ÇALIŞMALARIMIZ - GÖZDE DİRMENCİ - TED SAKARYA KOLEJİ

ARALIK AYI ÇALIŞMALARIMIZ - IRAZ KIYICI - TED SAKARYA KOLEJİ