OCAK AYI TED SAKARYA KOLEJİ ANADOLU LİSESİ PROJE ÇALIŞMASI - İBRAHİM SOYKAN
OCAK AYI
TED SAKARYA KOLEJİ ANADOLU LİSESİ
PROJE ÇALIŞMASI
JANUARY
TED SAKARYA COLLAGE ANATOLIAN SCHOOL
PROJECT WORK
Öğrencilerimizin gelişim düzeyini belirlemek amacıyla son test uygulamamızı yaptık. Öğrenciler ile proje
sürecini değerlendirdik.
We made our final test to determine the development level of our students. We evaluated the project
process with the students.
Math Maker projemiz kapsamında gerçekleştirdiğimiz Sezar Çarkı şifreli mektup etkinliğimizde bazı
öğrencilerimiz Azerbaycanlı arkadaşlarına okudukları kitapların isimlerini şifreli olarak hazırladıkları
ayraçların üzerine yazarak onlara küçük bir sürpriz yaptılar.
In our Caesar Wheel encrypted letter activity we held as part of our Math Maker project, some of our
students made a small surprise for their Azerbaijani friends by writing the names of the books they read
on the bookmark they prepared in encrypted form.
Öğrencilerimiz bizim rehberliğimizde proje kontrol testinin değerlendirilmesine ve analitik olarak
incelenmesinde katkıda bulundular.
Ayrıca daha önceden ortaklarımızla paylaşıldığı gibi Tubitak projesi olarak başvuruda bulunarak elde
edindikleri verilerle bir playstore uygulaması tasarladılar.
Our students contributed to the evaluation and analytical review of the project control test under our
guidance.
In addition, as previously shared with our partners, they applied as a Tubitak project and designed a
In addition, as previously shared with our partners, they applied as a Tubitak project and designed a
playstore application with the data they obtained.
Öğrencilerimizin kitap kapağı çalışmalarını okul panosunda paylaştık.
We shared the book cover works of our students on the school board.
We shared the book cover works of our students on the school board.




Yorumlar
Yorum Gönder