EKİM AYI - ÖZEL MÜRÜVVET EVYAP OKULLARI - MEHTAP ÜZER
BİLGİ VE İZİN BELGELERİ
Velilerimizi bilgilendirip izinlerini alarak sürecimizi başlattık.
INFORMATION AND PERMISSION DOCUMENTS
We started ouyr procet by informing our parents and obtaining their permits.
SEÇİLEN LOGO
Logo seçimimizi sınıfımızda oylama yolu ile yaptık ve en güzel logomuzu birlikte seçtik.
CHOSEN LOGO
We made our logo selection by voting in our classroom and we chose our most beautiful logo together.
SEÇİLEN AFİŞ
Projemiz için hazırladığımız afişlerimiz arasından oylama sonucu projemizin afişini seçtik.
CHOSEN POSTER
We chose the poster of our project as a result of voting among the posters we prepared for our project.
Proje Öntest uygulamasından önce öğrencilerimizin kitap okuma alışkanlıklarını ölçmek için, öğrencilere anket uyguladık. Öğrencilerimiz, düzenli kitap okuyup okumadıklarını, okumayı sevip sevmediklerini belirttiler.
Before the Project Pre-test application, we applied a questionnaire to the students to measure the reading habits of our students. Our students stated whether they read books regularly and whether they liked to read or not.
PROJE ÖNTEST UYGULAMA
Öğrencilerimizin hazırbulunuşluklarını belirlemek amaçlı ön-test uyguladık. Öğrencilerimizin okuduğunu ne kadar anladığını ölçtük.
PROJECT PRE-TEST APPLICATION
We applied a pre-test to determine the readiness of our students. We measured how well our students understood what they read.
KİTAP AYRAÇLARIMIZ
Tasarlamış olduğumuz kitap ayraçlarımız.
OUR BOOKMARKS
Our designed bookmarks.
KİTAP OKUMA SÖYLEŞİMİZ
Öğrencilerimizle, bu yıl ilk okudukları kitap olan 'Çizgili Pijamalı Çocuk' kitabını yorumladık. Ayrıca kitap okumanın matematik dersi üzerindeki etkilerini tartıştık.
Matematik söyleşimizden kısa bir kesiti sizlerle paylaşmak istedik.
OUR BOOK READING INTERVIEW
We interpreted the book 'The Boy in Striped Pajamas' with our students, which is the first book they read this year. We also discussed the effects of reading books on the mathematics lesson.
We wanted to share a short section of our math conversation with you.






Yorumlar
Yorum Gönder