EKİM AYI ÇALIŞMALARIMIZ - IRAZ KIYICI - TED SAKARYA KOLEJİ

Projeye katılacak öğrencilerimizi belirledikten sonra öğrencilerimiz ile bir araya gelerek çalışmalarımıza ve planlamalarımıza başladık. Öğrencilerimizin hazır bulunuşluklarını ölçmek için ön-testlerimizi uyguladık. Öğrencilerimiz kendilerini tanıtan avatarlarını hazırladılar. Proje planımız doğrultusunda aylık görevlerimizi yerine getirmeye başladık ve logo-afiş çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Okunacak kitaplarımızı belirledik. İlk ay okudukları kitaplarla ilgili kitap kapağı ve kitap ayracı çalışmalarını gerçekleştirdik. Son olarak da okudukları kitaplarla ilgili söyleşilerimizi düzenledik.

After we determined the students who will participate in the project, we got together with our students and started our work and planning. We applied our pre-tests to measure the readiness of our students. Our students prepared their avatars introducing themselves. In line with our project plan, we started to fulfill our monthly duties and carried out our logo-poster works. We have determined our books to read. In the first month, we made book covers and bookmarks for the books they read. Finally, we held our conversations about the books they read.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KASIM AYI ÇALIŞMALARIMIZ - GÖZDE DİRMENCİ - TED SAKARYA KOLEJİ

OCAK AYI ÇALIŞMALARIMIZ - GÖZDE DİRMENCİ - TED SAKARYA KOLEJİ

ARALIK AYI ÇALIŞMALARIMIZ - IRAZ KIYICI - TED SAKARYA KOLEJİ