Kitaplarımızı okunduktan sonra kapak ve ayraç çalışmaları yaparak bu ayki çalışmalarımıza başladık. Projemizin amacı doğrultusunda kitap okumanın dersimize sağladığı katkılarla ilgili makale incelemeleri yaptık. Son olarak okunan kitaplar ile ilgili söyleşiler düzenledik. After reading our books, we started this month's work by working on covers and separators. In line with the purpose of our project, we made article reviews about the contribution of reading books to our lesson. Finally, we held interviews about the books we read.
Ocak ayında öğrencilerimizin gelişimlerini değerlendirmek için son-test uyguladık. Öğrencilerimiz ve proje ortaklarımızla Zoom platformu aracılığıyla bir araya gelerek proje çalışmalarımızın değerlendirmesini yaptık. Eksiklerimizi tamamlayarak projemizi sonlandırmak adına gerekli yönlendirmeler yapıldı. In January, we applied a post-test to evaluate the progress of our students. We came together with our students and project partners through the Zoom platform and evaluated our project work. Necessary guidance was given to complete our deficiencies and finalize our project.
Aralık ayı görevlerimize proje planımız doğrultusunda devam edildi. Ekim ayında belirlenen kitaplar okunduktan sonra kitap kapağı ve kitap ayracı çalışmaları yapıldı. Projemizde yer alan öğrenciler ile oluşturulan karma gruplar ortak matematik hikayeleri oluşturdular. Ve son olarak yine okunan kitaplar ile ilgili söyleşiler düzenlendi. Our December tasks continued in line with our project plan. After the books determined in October were read, book covers and bookmarks were studied. Mixed groups formed with the students in our project created common math stories. And lastly, interviews were held about the books read.
Yorumlar
Yorum Gönder