EKİM AYI TED SAKARYA KOLEJİ ANADOLU LİSESİ PROJE ÇALIŞMASI - İbrahim SOYKAN
EKİM AYI TED SAKARYA KOLEJİ ANADOLU LİSESİ
PROJE ÇALIŞMASI
OCTOBER
TED SAKARYA COLLAGE ANATOLIAN SCHOOL
PROJECT WORK
TED Sakarya Koleji Anadolu Lisesi 10.sınıf öğrencileri olarak
Matematik Öğretmeni İbrahim SOYKAN danışmanlığında READ MATH (OKU-MATH) eTwinning Projesine
kurucu ortaklığını üstlendik.. Proje kapsamında kaliteli kitap okumanın matematiksel düşünmeye etkisi olup
olmadığını araştıracağız.
Okulumuzun konferans salonunda projemizi öğrencilerimize tanıttık ve aktif rol almak isteyenleri projeye
dahil ettik.
We introduced our project to our students in the conference hall of our school and included those who
wanted to take an active role in the project.
(BİLGİ VE İZİN BELGELERİ
Velilerimizi bilgilendirip izinlerini alarak sürecimizi başlattık.(
(INFORMATION AND PERMISSION DOCUMENTS
We started ouyr procet by informing our parents and obtaining their permits.)
logo çalışmalarını yaptılar.
We identified our Project Students, informed them about twinspace and safe internet use, and started
We identified our Project Students, informed them about twinspace and safe internet use, and started
working on the logo..
Öğrencilerimizin kitap kapağı çalışmaları...
Book cover works of our students...
Ön test sorularını öğrencilerimiz cevapladı.
Our students answered the pre-test questions.
1.Kitap okuma söyleşimizi de gerçekleştirdik.
We also had our first book reading conversation.
We also had our first book reading conversation.
Öğrencim okuduğu kitaptaki kahramanı tahtaya çizerek bizlerle paylaşmak istedi...
My student wanted to share with us by drawing the hero in the book she was reading on the board ...
My student wanted to share with us by drawing the hero in the book she was reading on the board ...





Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilÇok basarili bir calisma olmuş
YanıtlaSilCok iyi
YanıtlaSilTeşekkürler🙏
YanıtlaSil